Skriv din beskrivning här!

Grey

Godmorgon! Idag är jag inte på topp, känner mig inte helt frisk + att jag är lika gråa som denna måndagen är. Vilket suger för det är maj. Vill ha SOL. Meeen det kommer väl snart förhoppningsvis! Jag har iallafall ätit en god frukost och gjort i ordning mig i tid, trots att jag bara ville ligga kvar i sängen imorse. Nu har jag lite tid att blogga innan jag ska gå till bussen, ska försöka göra några tidsinställda eller iallafall komma på något kul jag kan blogga om. Kommentera gärna om ni har förslag!!



Har du kanske något gott/roligt recept att dela med dig av?
Typ hur exakt gör du din gröt?
Vad brukar du göra/äta/baka när suget slår till?

Hur/vad äter du på en dag enligt din "diet" (har för mig att du skrev att du hade fixat ihop ett slags kost schema eller liknande?) annars bara hur brukar en vanlig mat dag se ut för dig?

Vad/vilka övningar/muskel grupper brukar du träna och vilka övningar?

Lite så typ.. Kanske? :)

2014-05-19 · 13:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback