Skriv din beskrivning här!

Frukost på altanen

Godmorgon! Vaknade halv åtta med magont så jag sjukanmälde mig och somnade om. Nu sitter jag på altanen och äter frukost. Kvarg med müsli och blåbär, ett glas vatten och hallonsmoothie (banan, hallon, mjölk och naturell lättyoghurt). Har en del saker att göra idag så ska börja med det första så fort jag har ätit upp. Nämligen lära mig 40 frågor till psykologiprovet imorgon och läsa massa i boken. Sen ska jag även fixa matlådor, sallad och lite sånt. Ikväll hoppas jag hinna med ett benpass på gymmet men det beror på hur långt jag kommit med plugget...




vem umgås du med mest i din klass?
har du någon kontakt med pontus sen ni gjorde slut?
lägger du mest pengar på kläder eller träningskäder?
hur många år skiljer det på dig och din syster?
övningskör du mycket? går det bra? :)
vem pussade du senast?
är sanda en bra skola?

2014-05-26 · 15:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback