Skriv din beskrivning här!

Dagen i bilder





Såhär har min dag sett ut hittills! Inte så himla händelserik alltså. Efter maten så la jag mig i solen och sov en timma typ. Sen pluggade jag en stund till och sen cyklade jag till gymmet där jag körde ett ryggpass. Det gick snabbt men var väldigt effektivt för körde lite supersets oså. Nu är jag hemma och ska snart hoppa in i duschen sen vet jag inte vad jag ska göra. Hoppas ni får en bra kväll iallafall och att ni tar vara på det fina vädret!


sv; självklart jag kan fixa det! gör det någon gång nästa vecka hihi. tack så mycket sötis! lejla har inte riktigt bestämt sig än, men jag tror hon kommer hoppa på tåget snart med igen... ;) kram!

2014-05-17 · 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback