Skriv din beskrivning här!

Ett sånt där bra sms


När man får detta smset av den personen man som mest ville ha det av, den man verkligen behövde höra det ifrån, då blir man glad. Man blir lycklig av att höra att man gör någon annan lycklig. Det känns så himla bra. En person man spenderade en hel sommar med, bokstavligen VARENDA DAG. Från soluppgång till solnedgång. Sen gled man ifrån varandra. Har ni varit med om det? Tror alla har det någon gång i sitt liv faktiskt, tråkigt men sant.
Jag upplevde det och det SÖG verkligen. Blev nästan mer ledsen än glad när jag kollade på alla sommarbilder vi hade tagit tillsammans. Bara för att jag saknade den tiden såå himla mycket. Vet ni hur skönt det är att börja umgås med den personen igen sen då? För det vet jag nu och det känns så himla skönt. Det är inte stelt, inte tråkigt, aldrig tråkigt. Man behöver inte göra något, man kan bara VA med personen. Man trivs när man är med den personen. Det är precis som det var förr. Det är som det var den där sommaren 2012 när det var hon och jag i blått hår. Det känns så himla kul. För ärligt talat trodde jag aldrig att det skulle kunna bli som förr. Men nu ses vi igen, vi pratar och umgås och skrattar. Jag litar verkligen på denna tjejen. Hon är en av mina vänner, en av dom, som jag nog gjort mest med. Den jag har mest minnen med. Och fler kommer det att bli.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback