Skriv din beskrivning här!

Torsdag

Hade en lektion i skolan idag och sen gick jag hem och sov i fyra timmar. Såå skönt! Sen åt jag bananpannkakor och vid halv sex mötte jag My på gymmet. Vi körde rumpa och vader. Var inte alls pigg och det enda som gick bra var väl vader. Men körde rätt hårt ändå så är nöjd! Var dock illamående och yr under hela passet... Men det gick över sen!
När jag kom hem så åt jag tacos med familjen och sen packade jag väskan och åkte till Weber. Tillbringar natten här, mysigt! Imorgon ska jag gymma och sen är det min systers konfirmation. Så skönt med ledighet igen. Två riktiga skoldagar kvar innan sommarlov. 




Ville fråga dig Alice, har du gått upp någonting i vikt pga dina muskler eller har du stått stilla och istället minskat mycket i fettprocent/gått ner i vikt? Hoppas du svarar! Kram :)

2014-06-05 · 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback