Skriv din beskrivning här!

lite om dagen + svar på frågor

äntligen hemma i min säng! på jobbet gick det jättebra faktiskt, kul eftersom att det bara är andra dagen! längtar redan lite tills imorgon, hoppas det går bra då också! när jag hade slutat vid nio så kände jag mig så trött och seg. hade verkligen helt fel inställning till gymmet. gick mot busshållplatsen med en tjej på jobbet men när hon hade åkte så tänkte jag att, när jag har släpat på den här tunga väskan och planerat att jag ska gymma, så är det mycket bättre att gå dit och göra mitt bästa än att åka hem och göra ingenting typ. SÅ jag gick dit och det gick över förväntan. så himla skönt!! älskar när man tror att det kommer gå lite halvdåligt men så blir det snarare tvärtom. så det blev ett bra rygg- och vadpass! tror det kan ha varit att jag drack en celsius på jobbet med haha<3
kom iallafall hem för en stund sen och ska snart gå och lägga mig. imorgon är det gym och jobb igen som gäller!
här kommer lite svar på tre kommentarer jag har fått idag!
Q: jobbar du på jordbron mc?
A: nepp! är telefonförsäljare på wecall
 
Q: vartifrån?
A: linnet är från bik bok!

Q: ahahah ska du gymma vid typ halv tio? herrejösses...
A: japp, klockan var nog faktiskt ganska exakt halv tio när jag var på gymmet, lite senare till och med kanske! och du verkar vara emot det med tanke på att du skrev ahahah och herrejösses? så jag vill fråga dig; vad är det för fel med att gymma vid den tiden? kan säga att det var jag och typ 20st andra där! + att gymmet stänger kl. 23 och jag har inte hunnit eller orkat tidigare idag. så hittar ingen anledning till att INTE gymma vid halv tio? bättre sent än aldrig, eller hur? :)


fyfaaan så snygga armar du fått!!!!!

Svar: åååh TACK!!!!
Alice Bomberg

2014-06-19 · 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback