Skriv din beskrivning här!

Sommarlov

de här två dagarna har varit ganska hektiska. igår efter skolavslutningen (som var typ 20 min haha jävligt ovärt) så åkte tjejerna i klassen ner till stan och köpte frozen yoghurt och så satte vi oss på bryggan! efter det så åkte jag och elina till ica maxi och handlade massa inför kvällen. sen åkte vi hem till mig och tanken var då att vi skulle städa men istället tog vi en powernap på typ två timmar hehe. sen åkte elina och fixade lite grejer och då gjorde jag iordning mig, städade lite osv och vid halv sju kom alla tjejerna hem till mig! vi åt pizza, pratade, skrattade och bara mös! sen vid halv elva gjorde vi som alla andra och åkte ner till vätterstranden. det var jättekul där med! träffade massa roliga personer, båda nya och gamla! dock blev det lite kaos under kvällen som vanligt haha... men det löste sig till slut. och vid två gick vi hem barfota från vättern hem till mig. har lagom ont i fötterna idag<33
fira verkligen in lovet på absolut bästa sätt med bästa tjejerna, tycker om alla såå mycket!
 
idag vaknade vi vid åtta ungefär och då åt vi frukost. sen åkte de (elina, emelie, ida, linn och sophie) hem lite allt eftersom. vid tio kom mamma hem och sen vid halv tolv åkte jag, mamma och ebba till bäckadal för att kolla på deras student! det var rasmus tur att springa ut! en kompis till familjen. det var kul att se men nu längtar jag bara ääännu mer haha... iallafall så är vi hemma nu och ska äta lite lunch innan vi åker till rasmus studentfirande/mottagning i norrahammar där vi ska fira honom med lite mat osv! kommer bli mysigt!
 
bilder från igårkväll får ni se senare, men här är lite från när vi fikade, handlade och åt mat iallafall:
 


Kan inte du svara på alla kommentarer

2014-06-13 · 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback