Skriv din beskrivning här!

Q/A

Q:
A: Haha jaa jag antar det eftersom att den visar det. Men jag vet inte om det har något att göra med att jag ställer in min vikt kanske? Jag gjorde aldrig det innan och tror inte det är så jättemycket skillnad. Inte vad jag har märkt iallafall. Men har alltid bränt runt ungefär 800-900 när jag kör en timma cross. Så vet inte varför faktiskt. Fråga på gymmet om det är någon särskild inställning typ och säg att du tycker det är konstigt?

Q:
A: Jag har inte så jättemycket koll på min vikt eftersom att det inte har varit så himla viktigt för mig. Men den har legat på samma i typ ett år eller något haha... Tills typ för tre dagar sen, upptäckte att jag har gått ner lite. Och då antar jag att det är lite fett som har försvunnit och inte muskler. För har kört lite hårdare styrketräning, ändrat lite i mitt schema osv och även ätit nyttigt! Så det känns bra! Men nu vill jag helst gå upp de kilona i muskelmassa.
Har gjort tanitavägning några gånger och resultatet har varit bra faktiskt! Mer muskler än fett vilket känns bra!!
MEN som ett direkt svar på din fråga: både och!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback