Skriv din beskrivning här!

Onsdag

Hej! Lite tomt på bloggen idag men har helt enkelt inte orkat ta tag i det. Och så hade jag inte med mig datorn till skolan heller och gillar inte att blogga från mobilen... Men nu är jag hemma! Vi hade bara två lektioner idag, på tyskan fick vi reda på våra betyg och sen kollade vi bara på film och lämnade in böckerna. Likadant på matten, minus film. Så man fick gå så fort man var färdig. Samhällen var vi lediga ifrån, så himla skönt!
Tränade ju med Elvira imorse med förresten! Vi körde bröst och triceps och jag har inte bild på alla övningarna vi körde så skriver bara upp vilka vi körde. Tryck på övningens namn om ni vill se hur man gör.
Bänkpress - uppvärmning + 8x4
Flyes med hantlar - 8x4
Sned bänkpress med hantlar - 8x4
Armadduktion i cable - 8x4
Peck-deck - 8x4
 
Press med rep i cable - uppvärmning + 8x4
Press över huvudet i cable - 8x4
Tricepspress i maskin - 8x4
Tricepspress i maskin - 8x4 
Vi fick lite bråttom när vi körde triceps så blev bara fyra övningar när vi egentligen skulle kört fem. Men på de två sista övningarna körde vi superset.

Nu är jag hemma. Är riktigt trött men har ätit lite mellanmål så hoppas att jag får lite energi för om jag somnar nu somnar jag väl aldrig ikväll haha... Ska kolla på lite gymkläder och pulver osv. Vill beställa nytt!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback