Skriv din beskrivning här!

Om gympasset och resten av kvällen

Heej! Mår såå jäkla bra nu. Efter skolan fick jag jättebra besked, så himla kul!! Sen mötte jag upp syrran på gymmet och vi körde ben och mage. Det gick så himla bra! Och jag tog faktiskt bild på alla benövningar åt er också! Det var någon som ville ha bilder, frågan kommer i frågestunden med men lägger upp det här nu så, aa.. Svar på frågestunden kommer förresten senare ikväll eller imorgon. LOVAR till HUNDRA denna gången, hehe...

Men iallafall så körde vi ben och mage då, magövningarna glömde jag dock ta kort på men ska lösa det på annat sett! När vi hade tränat klart provade vi två av NW's nya boost-drycker. Fråga inte varför vi köpte dom efter passet, men vi kom väl typ på det då och ville prova direkt hehe. De finns i tre nya smaker: äpple/ingefära, vattenmelon och jordgubb/typ persika eller något?? Ebba tog vattenmelon och jag tog äpple/ingefära. Vattenmelonen var tydligen allra populärast och jag tycker den var jättegod! Men smaken försvann tyvärr väldigt fort... Äpple/ingefära tycker jag låter så himla äckligt men både My och hon i receptionen sa att den var väldigt god. Och det var den, men den var väldigt lik celsius lime, så man kan lika gärna köpa den. Men testa dom om ni inte har gjort det!

Påväg hem från gymmet gick vi in på alcamo och köpte en sallad och sen kom pappa och hämtade oss. Så nu har jag precis duschat, ätit, packat upp och städat lite. Ska lägga in alla bilder till er från passet, men det kommer i nästa inlägg. Sen ska jag fixa lite matlådor, lyssna på lite podcasts (kommer ett inlägg om det med senare i veckan) och skriva upp planering för kommande vecka. Och sen är det väl dags för något mellanmål haha. Ska försöka svara klart på frågestunden med, har väl typ två frågor kvar tror jag! Samt fixa lite roliga blogginlägg till er om jag kommer på något. Om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om så får ni gärna kommentera det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback