Skriv din beskrivning här!

Lördag

Precis hemkommen från gymmet. Det gick jättebra! Slog dock inte mitt rekord på crossen men är nöjd ändå. Längesen jag körde en timma så det var KUL! Ska bara ligga i sängen och kolla serier nu tills Emma kommer. Ska äta lunch om typ en timma med, rester från igår<3
När jag skrev innan att jag "vill få mycket gjort innan jag ska träffa Emma" så vet jag inte riktigt vad jag menade hahaha... Har absolut inga måsten idag. Sååå jävla skönt!! Så ska välja någon serie att kolla på nu av alla de fem jag följer hehe... Ha en bra lördag /A




Hur bränner du så mycket på cross? Kör så jag drunknar i svett, fast bränner ändå bara 700 ?? Bränner du verkligen 900 kcal på en timme?

2014-06-07 · 12:49:23

600 kcal menar jag

2014-06-07 · 12:50:34

Att jag bränner

2014-06-07 · 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback