Skriv din beskrivning här!

längtat till denna dagen

godmorgon på er! trodde aldrig jag skulle orka gå upp klockan åtta idag när jag somnade två inatt men oftast så klarar jag mig faktiskt på bara sex timmars sömn! PLUS att jag har längtat till denna dagen.
sitter just nu och äter frukost och om en timma ska jag ta bussen till gymmet i stan där jag möter upp weber för ett biceps-pass. sen ska jag hem och duscha bara innan jag går till emelie. ska äta lunch hos henne oså ska vi fixa oss tillsammans. sen vid fem ska vi vara hos linn där det väntas mat och tjejmys. och efter det så ska vi tjejer på en fest!
känner på mig att det kommer bli en jättebra dag. OCH, solen skiner så hoppas att det inte kommer något regn överhuvudtaget idag! ska förresten försöka uppdatera så mycket som möjligt på bloggen trots att jag har lite att fixa med idag. men håll utkik! puss /A

bild på mig och bästa linn från skolavslutningen 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback