Skriv din beskrivning här!

jobb igen

hej på er! första dagen på jobbet igår gick jättebra och det kommer bli roligt att jobba där i sommar!! jobbade 17-21 och när jag hade slutat så tog jag en skön långpromenad hem i solnedgången, vid vättern, det var jättefint!! sen åt jag tacos. vaknade ganska sent idag så har inte hunnit göra alls mycket idag. bara städat lite och gjort mig iordning. ska till jobbet om en timma och jobba till 21, sen efter det ska jag gymma med weber och efter det sover jag hos henne! får se om det blir någon mer bloggning idag men annars får ni ha det så bra. puss /A


Jobbar du på jordbron mc? :)

2014-06-18 · 16:44:56

Ahahah ska du gymma vid typ halv tio? Herrejösses..

2014-06-18 · 17:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback