Skriv din beskrivning här!

HAMSTERHJULET

NU har jag tid att blogga! sov ju som sagt hos ida inatt och idag var vi inne i stan en liten sväng. jag köpte ett träningslinne, en kofta och mjukisbyxor! kan visa er när jag har tid hehe. känns verkligen inte som sommarlov. tränar och jobbar är det enda jag gör och jag har absolut ingenting emot det. hade inte haft ett roligt sommarlov om jag inte hade haft något jobb då de flesta utav mina vänner jobbar, eller ja typ alla!! och träna gör jag ju alltid i vilket fall ändå. men jag har ingen sommarlovskänsla, vilket är lite tråkigt. mycket beror väl antagligen på vädret också menmen! antar att det är lite försmak på vuxenlivet typ... slipper läxor och prov iallafall vilket är så jävla skönt.


på jobbet ikväll gick det bra och nu har jag ätit mat med sis och tänkte lägga mig i sängen och kolla något avsnitt av orange is the new black innan jag somnar. imorgon ska jag gymma och jobba igen. love hamsterhjulet. på kvällen kanske jag sover hos emelie. skulle gjort det idag egentligen men nu blev det inte så!
ska förresten skriva klart ett blogginlägg också som jag började på innan idag som kommer upp om en liten stund hihi så kolla in senare fall ni är nyfikna på det! puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback