Skriv din beskrivning här!

Första doppet i år

onödig dag i skolan med endast två jättekorta lektioner bestående utav film samt tömma skåpen... menmen! efter det så gick jag hem och åt lite med linn innan hennes mamma hämtade henne. sen vid tre åkte jag till stan och fixade mina ögonbryn och köpte lite grejer tills torsdag då vi ska vara alla tjejer här hemma hos mig och äta oså på kvällen! sen vid sex smsade emelie och sa att hon och ida skulle bada i vättern och undrade om jag ville följa med. så det gjorde jag! och tro det eller ej - men jag badade faktiskt! doppade hela kroppen PLUS huvudet haha. är stolt över mig själv som den badkruka jag brukar vara, det var riktigt kallt men skönt efteråt! sen köpte vi glass och bara pratade och mös lite innan vi åkte hem var för sig.
nu har jag duschat, bakat müsli och fixat mat tills imorgon då vi ska ha klassdag. sitter och äter kvarg, hallon och müsli. ska strax gå och lägga mig för är ganska trött! måste bara städa undan alla miljoner saker som ligger i min säng först...
 
OCH FÖRRESTEN, för att klargöra en sak så inte vissa dampar här nu och säger att jag inte klarar av att vara nyttig osv, haha pajaser allihopa, iallafall, har kört cross och gått pws mer än vanligt det senaste samt tänkt göra det ett par veckor framåt för att bränna mer kalorier än vad jag får i mig. så idag kunde jag äta en glass och dricka saft, imorgon ska jag äta fikat som några klasskompisar har bakat, på torsdag ska jag äta kebab med tjejerna samt kladdkaka osv. SÅ denna veckan blir ganska onyttig, men jag har jobbat för det och kommer fortsätta jobba för det! så nu vet ni det med :)
 
OCH EN SAK TILL, du som kommenterade om godissug osv, ska försöka svara på det ikväll eller imorgon!


Har din syster tagit bort sin blogg?

Svar: nej men hon bloggar inte längre
Alice Bomberg

2014-06-10 · 23:10:09

Vilka bloggar följer du?

2014-06-11 · 22:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback