Skriv din beskrivning här!

Första dagen på första sommarmånaden

Faan va det känns skönt att det är juni! Första riktiga sommarmånaden och det är fint väder, så jag är jättenöjd fakiskt. Endast elva dagar kvar till sommarlovet varav sju av dom är skoldagar. Och vi lär inte ha så jättemycket vanliga lektioner då vi är färdiga med det sista i de flesta ämnena! Vi har en naturuppgift kvar men det är ett grupparbete så. Jag har typ tagit sommarlov. Så himla skönt!
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och My ställde in träningen men bestämde två dagar nästa vecka då vi ska träna tillsammans, ska bli kul! Så idag har jag sovit, gjort müsli, ätit, solat och bara chillat. Kramats lite med min syster också som kom hem från Tallnäs. Snart ska jag iallafall äta kebabsallad och sen fortsätta chilla. Hoppas jag kan somna ikväll trots min powernap innan! Ska försöka ta mig ut på en pw eller löprunda imorgon innan skolan hehe lycka till Alice...

sadnlucky.tumblr.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback