Skriv din beskrivning här!

2014-06-02 21:16

 


Vad har du på dig?


t-shirt och mjukisbyxor

Hur mår du?

SÅ HIMLA BRA

Vad önskar du just nu?

typ fem miljoner så jag kan shoppa massa kläder och köpa en lägenhet och resa

Vad ska du göra imorgon?

gymma med My, ha en jävligt tråkig och lite ondödig tyskalektion, förhoppningsvis sluta en timma tidigare

Vad skrattade du senast åt?
något pappa sa men minns inte vad haha

Vad grät du senast åt?
när jag kollade på någon kärleksfilm eller greys förra veckan eller nåt

Senaste köp?
en 'my boost'-dricka på gymmet

Vem sov du senast med?
ebba eller emelie? sorgligt att jag inte minns. sovit ensam alldeles för länge haha </3

Senast sedda film?
the awkward moment, såg dock bara tjugo minuter typ

Vem var den senaste som ringde dig?
mc jordborn hahahaha...

Senast 3 inkomna sms?
"haha JAAA", "bussen kommer om 3" och ett jävligt långt som jag inte tänker skriva här :)

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"okej"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
ebba spjuth

Vart vill du åka just nu?
göteborg eller new york

Nästa planerade resa?
grekland

Dagens bästa?
alcamo's sallad



Listan snodde jag härifrån!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback