Skriv din beskrivning här!

VÄTTERN

har varit vid vättern idag igen! med mamma, pappa och några familjekompisar. vi satt i kvällssolen och grillade och pratade! har tillbringat mycket tid med mamma och pappa denna helgen, det har varit jättemysigt faktiskt, och framför allt välbehövligt. inte orkat göra mycket annat nu när jag varit/är sjuk heller... 

drack denna goda vid vättern innan! är precis hemkommen därifrån och nu ligger jag i sängen helt utslagen och kollar på one tree hill. ska ta hostmedicin snart så hoppas jag att denna himla skithostan går över snart. förhoppningsvis kan jag jobba tisdag, onsdsg och torsdag också! och på onsdag har jag även en gymdate inbokad med min saknade weber. så MÅSTE vara frisk då!! kanske inte jättesmart att ligga i solen vid vättern varje dag då. men får fan panik av att bara ligga inne hela dagarna haha... nog om det, hoppas att ni har haft en bra dag! puss /A ♡


Jag älskar Celsius!

Svar: jag med!!
Alice Bomberg

2014-07-21 · 21:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback