Skriv din beskrivning här!

TRE BILDER FRÅN IKVÄLL

såhär mysigt hade jag det innan! bestämde mig för att ha en egen liten tjejkväll eller vad man ska kalla det. tände ljus och la mig i badet! skrubbare hela kroppen, rakade benen, gjorde ansiktsmask, lyssnade på lugn musik och bara slappnade av! känner mig mycket fräschare efter det och känner även att jag är på bättringsväg, så himla skönt! men ska nog till vårdcentralen med mamma imorgon ändå för att se om jag kan få hostmedicin eller något som dämpar lite på den fronten.


när jag hade badat innan så åt jag hemmagjorda hamburgare med mamma och pappa. det var såå jäkla gott och blir typ hungrig nu igen när jag kollar på bilderna haha...
men nu är det sovdags för min del! har ställt alarmet på halv åtta imorgon för ska jobba 9-13 om jag är frisk, men det återstår att se då. annars ska jag bara ta det lugnt tills mamma kommer hem.sov  gott finisar, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback