Skriv din beskrivning här!

TERAPI

åååh alltså jag är så glad just nu!!! fick till ett såå himla bra pass på gymmet! tänkte först kört lite rumpa och avslutat med lite cross men ändrade det och sjutton vad bra det gick! påvägen till gymmet från jobbet drack jag en celsius med<33
jag var så sjukt sugen på att köra rygg. eller först var jag inte speciellt taggad på något egentligen och motivationen var nere på noll verkligen... men jag smsade weber som är flera tusen mil bort och trots det så fick jag massa bra pepp tillbaka. såå skönt! men övade på att göra chins iallafall och sen gjorde jag kanske tre övningar till ungefär!
efter det så gick jag på löpbandet i 20 minuter och efter det blev det även 30 minuter på crosstrainern! det var skönt att förbränna lite kalorier och det var faktiskt jättekul att köra cross eftersom det var så himla längesen jag gjorde det!
blev helt slut verkligen för körde på högsta lutning och väldigt högt motstånd på crossen som jag höjde lite hela tiden nästan hehe. men det gick superbra och jag fick såna jävla endorfiner av det passet. sjukt vad träning gör med en egentligen!!

påvägen hem drack jag mitt proteinpulver med smak av vanilj, inget speciellt direkt. måste verkligen beställa nytt!! men prioriterar lite andra saker nu eftersom vi ändå har så pass mycket pulver hemma.
just nu - ligger i sängen och har precis ätit kvarg. kollar på one tree hill men ska alldeles strax försöka sova.
imorgon - ska till a6 direkt när det öppnar och kolla om jag kan hitta shorts och bikini. måste ha lite nytt till grekland och börjar få lite panik hehe... förhoppningsvis så följer emma med också och då åker vi nog hem till mig tillsammans efter och solar!
men nu ska jag avsluta detta inlägget, jag hoppas iallafall att ni har haft en lika bra dag som jag!! puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback