Skriv din beskrivning här!

SÖNDAGSFIX

har precis ätit tacos, andra dagen i rad men jag klagar inte. bästa maten som finns typ!! ligger i sängen nu, som jag har gjort hela dagen. tröttnade på att kolla på greys för det laggade så kollar på film nu istället. ikväll tänkte jag raka benen och allt sånt som jag skulle gjort i fredags, så jag iallafall känner mig lite frsächare haha! har även planerat kommande veckans träning som ni kan se här under bilden:

förhoppningsvis så är jag frisk imorgon så jag kan träna igen. ska försöka starta igång lite lugnt på gymmet då men det brukar inte funka så bra för min del hehe... iallafall, här är mitt träningsschema för kommande vecka:

måndag morgon: powerwalk 45 minuter + mage
måndag eftermiddag: axlar och biceps med my
(om jag lyckas ändra jobbtider imorgon, annars gymmar jag med my en annan dag)

tisdag morgon: powerwalk 60 minuter
tisdag kväll: bröst och triceps

onsdag morgon: powerwalk 60 minuter + ben och mage med weber
onsdag kväll: axlar

torsdag morgon: rygg och biceps

fredag: ben och mage med weber + axlar

lördag: vila/cardio

söndag morgon: powewalk 45 minuter + ben och mage med weber
söndag kväll: rygg och biceps


Vilken fin blogg, hoppas du har haft en bra dag! :)

Svar: tack detsamma! :)
Alice Bomberg

2014-07-20 · 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback