Skriv din beskrivning här!

SEMESTER


ni som inte har testat denna celsiusen MÅSTE göra det, lätt min favorit! så himla god är den!!

ÄNTLIGEN SEMESTER. jobbade mitt sista pass idag på 10 dagar och det ska bli såå skönt att åka iväg till sol och bad på lördag! sagt det typ hundra gånger, jag vet haha men längtar ju för sjutton ihjäl mig efter havet<33
efter jobbet så käkade jag min matlåda på jobbet, blev kyckling och ris idag! och sen mötte jag upp weber så gick vi till gymmet. det var så kul att äntligen gymma med henne igen, det var så himla längesen. vi passar så bra ihop på gymmet. vi kan prata hur mycket som helst och flamsa oså hehe men vi gör ändå det vi ska och vi har alltid lika roligt, vilket också är väldigt viktigt när man tränar!
vi körde ju som sagt rygg och rumpa, sen gick vi på löpbandet i 45 minuter med hög lutning och snabbt tempo!! här kommer tre bilder på 3/5 rumpövningar vi körde:


vet att denna sista övningen ser helt cp ut haha men först gjorde vi den i smithmaskinen (den man brukar köra bänkpress och knäböj i, googla om ni inte fattar hehe) men då fick jag så ont i halsen för spänner nacken så mycket. får alltid det när jag gör situps och så med, så jävla jobbigt!!
iallafall så körde vi 10x3 på denna övningen och efter varje set (alltså när vi kört 10st) så typ "juckade" vi lite hahahaha FÖRLÅT jag vet att det låter helt sjukt. men brukar göra så i vadpressen med och det tar så jäävla mycket mer tycker jag. så man bara typ spänner rumpan lite i några sekunder så bränner det jättemycket, tips!!

så där har ni lite tips ni som vill det, har suttit med detta blogginlägget i flera timmar typ för har aldrig hunnit skriva färdigt det men nu börjar det bli klart, äntligen. är hos weber nu, vi har precis ätit och ska snart kolla på film.
receptet på världens godaste mat som vi åt får ni om en stund. ha en bra torsdagkväll, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback