Skriv din beskrivning här!

POWERWALK I SOLEN

något vettigt jag har gjort idag förutom att städa hela huset var att ta en powerwalk. gick i en timma ungefär och blev såå jävla svettig. det var soligt och typ 20 grader så höll på att dö av värmeslag typ hehe men det var ändå gött!! hade på mig mitt nya rosa linne och min nya sport-bh vilket jag trivs mycket bra i! som ni ser så älskar jag rosa hihi.
medans jag gick så lyssnade jag på en pod av body radio!! inte lyssnat färdigt på den än så ska göra det nu tänkte jag. senare ikväll ska jag, mamma och pappa äta kyckling (<333), annars ska jag nog inte göra något speciellt!


Vad är body radio för något? vad pratar dom om tex? Skulle du kunna berätta lite om det?

Svar: svarar i ett inlägg!
Alice Bomberg

2014-07-04 · 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback