Skriv din beskrivning här!

NEW IN

heej! är äntligen hemkommen från jobbet och har även fått i mig lite mat i magen. när jag hade slutat innan så gick jag på stan lite för jag skulle köpa nya hörlurar, så köpte ett par rosa (<333) inne i 3-butiken. sen gick jag och kollade i lite affärer och hittade denna underbaringen:
blev kär i den direkt och tror att jag ska inviga den redan ikväll när jag ska ut och äta med familjen. hade sån himla beslutsångest dock för kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha en svart eller en vit. men det blev den vita nu! känns som att jag bara äger massa svarta kläder, har mycket vita linnen i och för sig... men känns ändå finare med vitt nu till sommaren oså! dock är et ju höst snart hahaha men om den svarta finns kvar då så köpe jag den då! denna ska jag iallafall använda flitigt, hoppas jag hehe. finns på H&M för er som undrar!

(och nej det är inte fläckar på den hahah det har kommit in något i min kamera som gör att den där lila jävla fläcken är med på varenda bild...)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback