Skriv din beskrivning här!

MYSIG KVÄLL MED FAMILJEN


förrätt på twin city / hemmgjord glass på kvarg och hallon

jag har haft en mysig kväll med familjen! vi var på twin city och åt mat, pratade och mös. det var fullt med folk och härligt väder! sen gick vi till piren där mamma, pappa och ebba köpte glass. är stolt över mig själv som avstod då det verkligen var ett craving idag men nepp, blev inget med det! åt istället glass hemma sen som min syster gjort på kvarg och hallon, det var också gott så det dög åt mig. 
nu ligger jag i sängen hur trött och seg som helst, ska alldeles strax sova. blir skönt med sovmorgon imorgon eftersom att jag bestämde mig för att träna efter jobbet istället. får bara sovmorgon till 07:30 men ändå, det är ju alltid något. bättre än att gå upp 05:50 hehe. är lite velig fortfarande egentligen men vill ta det lite lugnt på morgonen osv. 
nej nu ska jag sluta babbla på haha så säger godnatt nu, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback