Skriv din beskrivning här!

MORGON-PW OCH DAGENS PLANER

godmorgon! är uppe med tuppen idag och sitter just nu med pappa i köket och dricker celsius. vi ska snart åka till gymmet, för min del blir det nog bara powerwalk på löpbabdet. är väldigt förvånad över att jag kommit igång med cardion utan att ens bestämma något speciellt. men det kanske är så jag funkar - vakna på morgonen och köra det jag känner för. dock sjukt förvånad över att jag går på löpbandet och inte ute haha? jag hatade att gå på löpband innan. men samtidigt tycker jag det är rätt gött för man håller samma fart hela tiden och man slipper ta hänsyn till bilar och annat ute i trafiken. bara gå gå gå. det är sjukt skönt att förbränna lite iallafall!! så det får bli dagens träning. jag skulle egentligen kört bröst och triceps ikväll men vet inte om jag hinner det.

jobbar 9-17 idag och när jag har slutat ska jag åka hem för att träffa min kusin lite som jag har saknat såå mycket! och senare ikväll ska jag förhoppningsvis umgås med min jobbarkompis moa. ha en bra dag, puss /A ♡


Du får ha en trevlig dag :)

Svar: tack detsamma!! :(
Alice Bomberg

2014-07-15 · 12:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback