Skriv din beskrivning här!

MIN TORSDAG

hej på er!! vaknade vid nio imorse ungefär och åt bara lite frukost innan jag åkte till gymmet. hade tänkt att köra rygg och sen gå en stund på löpbandet, meen så blev det inte. när jag skulle byta om så märkte jag att jag hade glömt mina skor:-) så istället körde jag axlar och mage, det gick sådär men det var roligt iallafall!! måste börja köra lite mage mer och även komma på lite fler övningar som tränar nedre delen. hoppas även att jag kommer se någon skillnad om någon vecka när jag gått massa pw.s!

nu är jag hemma igen och ligger i sängen och lyssnar på mathilda's och andrea's senaste pod. snart ska jag äta mat och sen ska jag packa ner gymgrejer så jag kan köra rygg och även gå pw på löpbandet innan jag börjar jobba i eftermiddag!
jag ska även svara på lite kommentarer som jag har fått och så ska jag också försöka börja skriva lite tidsinstälda inlägg tills jag är i grekland. om jag inte ska ha någon som gästbloggar! får se hur det blir med det. nu ska jag ta tag i livet, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback