Skriv din beskrivning här!

MIN GODA LUNCH IDAG

till lunch idag gjorde jag bananpannkakor, det var längesen jag åt det så idag var det extra gott!!

1 msk kokos

1 banan
3 ägg
blanda ihop och stek i kokosolja!




annars idag så har jag städat mitt rum samt tagit bilder på det som jag ska lägga upp på bloggen om en stund. dock blir det tidsinställt så det kommer upp senare ikväll när jag är på jobbet, för att inte inlägget ska komma för tätt inpå varandra hehe.
nu ska jag byta om och göra iordning mig för att åka till jobbet. innan det ska jag hinna köpa en sallad också som jag kan äta där! puss /A.


Så gott! :)

Svar: Jaa!!!
Alice Bomberg

2014-07-02 · 16:16:07

gott :)

Svar: Ja verkligen!! :D
Alice Bomberg

2014-07-02 · 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback