Skriv din beskrivning här!

LEGDAY

hej på er!! fick sluta tre timmar tidigare idag för att det blev strömavbrott... ganska tråkigt men ändå skönt på det sättet att jag var på gymmet redan vid halv sju. blev ben idag med ganska mycket fokus på rumpan! när jag var klar runt åtta så övningskörde jag en stund med pappa och nu har jag precis ätit kvarg!

tänkte lägga mig i sängen och fixa lite inlägg till er strax så ni har något att läsa när jag är i grekland. men är väldigt trött så får se om jag gör det en annan dag istället! ska planera lite inför helgen också, den kommer bli såå jäkla bra!
om det är något särskilt ni vill läsa om under veckan jag är bortrest så är det bara att kommentera så snart som ni kan så ska jag fixa det!
hoppas att ni har haft en bra dag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback