Skriv din beskrivning här!

KVÄLLSPROMENAD

hejsan! hemma från jobb, gym och kvällspromenad nu. gick som sagt direkt till gymmet direkt när jag hade slutat jobba vid nio. gick pw på löpbandet i 40 minuter bara och sen duschade jag även oså på gymmet. sen tog jag en lugn och mysig kvällspromenad hem genom stan och så mötte min syster mig halvvägs med. det var jättemysigt att gå och prata lite med henne. nu har vi precis ätit lite och jag ska nog gå och lägga mig alldeles strax för är ganska slut! men hoppas att ni har haft en bra dag, puss /A



Fin!

Svar: tack!
Alice Bomberg

2014-07-08 · 00:27:35

Så fin!
när åker du till Grekland och vart i Grekland ska ni :)
är det 1 eller 2 veckor ni ska vara där?:)

Svar: tack! :)svarar i en kommentar
Alice Bomberg

2014-07-08 · 10:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback