Skriv din beskrivning här!

HAHAHAHHA

fick denna kommentaren för några dagar sen hahahah asså seriöst det är fan skrattretande

du säger hela tiden att det bara är att bestämma sig men varför gör inte du det då? haha du klarar inte av det och du kommer inte lyckas någonstans med träningen om du äter som du gör, och alla totalt as garvar åt dig när du sitter med dina matlådor i matsalen för att du tror du är något träningsproffs

ursäkta men när jag får en sån här dryg jävla kommentar så har jag ingen lust att låtsas vara trevlig tillbaka såå:)
men okeeeej så jag har inte sett några resultat på min träning då? du har nog inte följt min blogg så länge eller så har du bara missat inläggen när jag har lagt upp "progress-bilder", eller? jag antar det! för man ser skillnad, det är inget jag bara säger utan man gör det! sen är det klart att det har kunnat gå betydligt mycket snabbare men jag har inte bråttom med att komma i typ någon bikini fitness-form direkt så därför har jag inte kört så jävla strikt i flera mååånader liksom:)
för jag har sett skillnad på min kropp och jag har haft 100+ nyttiga dagar innan då jag har klarat mig utan chips, godis, läsk osv. det var förra våren! såå antingen skriver du detta för att du är avundsjuk? eller för att du helt enkelt inte känner mig? jag vet inte? man kan inte alltid lyckas och man måste ha upp- och nergångar. det kan inte alltid gå bra liksom. men nu har jag bara 30 dagar kvar tills jag får äta godis igen om jag vill och denna gången vet jag att jag kommer klara det eftersom att jag har slarvat så himla mycket på sommarlovet. och jag vet själv att min kropp inte mår bra av det så därför har jag bestämt mig nu för att jag SKA KLARA DET. och då vet jag att jag kommer göra det!
och det här med att jag har med mig matlådor till skolan, NEJ jag tror inte att jag är något träningsproffs hahahaha vad fan, jag vet la för sjutton att jag inte är det. visst jag är ganska duktig ju, med tanke på att jag har gymmat länge och läst mycket andra bloggar om träning, vad man ska äta osv. men något proffs, nej det är jag verkligen inte och det är jag medveten om ;) jag äter min egna mat eftersom jag vet precis vad den innehåller och då vet jag hur mycket jag får i mig. som jag har skrivit innan så vill jag helst inte äta skolans potatisgratäng som är dränkt i grädde eller deras feta falukorv som är stenkt i 365 gram smör :-)
så ursäkta om jag tänker på vad jag stoppar i mig och faktiskt bryr mig om vad jag stoppar i mig. och ursäkta mig för att jag unnar mig ibland. bara för att jag tränar mycket så ska jag inte få det eller? haha jag om någon borde fan få det gumman :-) 


Åh snälla!! är själv en som älska och träna och tar med mig egna matlådor till skolan för vill veta vad jag äter och hålla mig till en bra kost..
Alice har kommit långt med sin träning när man sett före/efter bilder och hon äter nyttigt och lägger ner flera timmar på träning och äter nyttig mat och hon äter kanske något onyttigt på helgen men det är hon fan värd efter alla timmar hon tillbringa på gym och hon har haft flera veckor då hon knappt ätit en enda godisbit och att hon lyckas hålla sig i sina rutiner på sommarlovet är big creeeed to you!!
och du är bara så jävla avundsjuk på att alice faktiskt kommer någonstans i sin träning och ser resultat och hon träna för hon må så sjukt bra av det och älska och dela med sin träning till sina läsare och att tycka det är barnsligt med matlådor i skolan !? hon är inte den enda , jag ta med mig egna matlådor för jag äter hellre min egen mat som jag vet vad det innehåller än skolans lasange som är typ drunknad i fett eller potatisgratängen och om du stör dig på att alice ha matlådor i skolan , Sluta förhelvete tittar då!! -.-
fast man vet alltid att haters är avundsjuka ;*

2014-07-03 · 23:29:26

Haha fan vilken dryg kommentar. Varför lägga tid på att skriva en dryg kommentar och förstörs någons dag liksom. Du är skit grym Alice fortsätt som du gör!

Svar: tack så jättemycket!!
Alice Bomberg

2014-07-04 · 01:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback