Skriv din beskrivning här!

GYM OCH LITE KAOS

fyfaaaaan vilken förmiddag jag har haft asså... tar det bara lite kort men börjar från början haha.
gick upp ganska tidigt imorse och åt frukost - proteingröt med banan, kvarg och kanel. 

sen åkte jag och ebba till gymmet tillsammans, men jag körde rygg med weber. trots att vi pratade en hel del för att vi inte setts på ett tag så gick passet jättebra faktiskt! invigde även mitt nya linne som jag köpte igår!
när vi var klara så gick jag och ebba till H&M där jag köpte ett träningslinne och en sport-bh. men visar er allt lite senare i eftermiddag!
sen åkte vi till lager157. och då började kaoset hahaha... vi tog fel buss, eller vi trodde det. så vi bytte buss tre gånger innan vi kom fram:-) inte jättekul haha. men vi kom fram till slut efter typ 40 minuter... och som tur är, eller det är ett minus att jag är inne i min shoppingperiod igen för pengarna hinner inte komma in på kortet innan dom försvinner igen. MEN nu blev jag glad över att jag hittade en jättesöt blus där!! annars hade allt kaos varit jävligt onögigt.
är dock glad att jag inte var själv haha för det var faktiskt ändå ganska kul. eller komiskt och ironiskt rättare sagt... IALLAFALL, nu är vi påväg hem igen och jag kommer typ bara hinna äta och packa om innan jag ska på matmarknaden med weber och sen direkt till jobbet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback