Skriv din beskrivning här!

GODNATT

hade det jättemysigt hos emelie, har verkligen saknat att umgås med henne. det var så längesen! var hos henne till ungefär halv tio innan jag gick hem. sen dess har jag bara suttit och pratat med min syster och skrattat och hållt på haha. nu ligger jag i sängen och ska snart sova!
imorgon blir det ingen morgoncardio för känner att jag behöver min sovmorgon till halv nio hehe. så kör cardio på dagen iatället och förmodligen gym på kvällen om jag inte hinner det också på dagen. på morgonen/förmiddagen ska jag umgås lite med min kära morfar, hjälpa honom med lite ärenden och så! sen jobbar jag på kvällen, men tro det blir en jättebra dag faktiskt! puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback