Skriv din beskrivning här!

EN BÄTTRE TORSDAG


bilden är från idag när jag och moa var på vättern! vi slutade jobbet vid ett och då gick vi direkt till alcamo och köpte sallad sen la vi oss på vätterstranden. det var sjuuukt varmt så det var typ vi plus en miljon andra människor där! men det var mysigt!
vid tre-tiden åkte jag hem och bara laddade min mobil lite snabbt och sen gick jag ner till vättern i huskvarna. där var min moster och hennes familj, min morfar, mamma, pappa och ebba! vi grillade, badade (kommer aldrig bli frisk haha jippie..) och bara mös! det var jättekul faktiskt. tog även lite bilder men lägger upp dom sen om det blev någon bra. nu ligger jag i sängen och kollar på one tree hill efter en riktigt bra dag. imorgon väntas ännu en solig dag och den ska jag spendera med fina vänner. ÄLSKAR SOMMARLOV. puss /A ♡


Härligt :)

Svar: verkligen!
Alice Bomberg

2014-07-24 · 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback