Skriv din beskrivning här!

EFTER EN HELGS FESTANDE


tre bilder jag hittade på tumblr som lite inspiration inför kommande vecka. efter en helgs festande så känner jag att min kropp inte är on top direkt haha. är inte van att festa två kvällar i rad och det var inte ens tänkt att det skulle bli så men nu blev det så ändå. har haft sjukt kul men den kommande veckan är det 110% fokus på gymmet och även att äta rätt! ska försöka handla kyckling osv så jag vet vad jag ska äta i veckan. har blivit en hel del makaroner på sommarlovet när jag och syrran har varit själva hemma på dagarna haha och inte orkat handla. men har också ätit en jävla massa sallad så det väger väl kanske upp lite!
sen i helgen vet jag inte om jag ska åka iväg med mamma och pappa någonstans eller om jag ska vara med kompisar, får se lite vad jag känner för. men ska iallafall jobba måndag-torsdag och kansle lördag också om jag inte åker iväg. men ska försöka träna stenhårt och lägga upp passen ordentligt med lite nya övningar samt pyramidträningar och även en del drop set och super set också!


Skulle du kunna ta bild på alla dina parfymer? :)

2014-07-13 · 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback