Skriv din beskrivning här!

CHEAT DAY

idag har jag cheat day på grund av att jag är sjuk, har sjukt ont i halsen och då tillåter jag alltid mig själv att äta islass! och det blir även vilodag vilket suger då jag hade tänkt att köra två pass idag... men blir hellre frisk än att träna och bli ännu sjukare känner jag just nu.

så istället så följde jag med mamma imorse till pappas jobb och så hjälpte vi honom en stund. sen övningskörde jag med mamma efter det också! nu har vi precis kommit hem och jag ska packa ner kameran och lite annat tills senare. ska nämligen följa med mamma och pappa ut till bunn där vi har våran båt. jag har faktiskt inte varit där en enda gång i sommar så det ska bli mysigt. vi tre hade egentligen tänkt att åka bort någonstans över helgen men ingen orkade det sen hehe, så vi ska nog åka ut till bunn imorgon med. om inte jag ska jobba, men det får vi se då!
hade egentligen planer för ikväll med moa och emma men jag hade aldrig orkat festa hela kvällen/natten med såhär ont i halsen och när jag känner mig lite hängig, men det kommer fler gånger! så ikväll tänkte jag (om jag orkar) bada, kolla på "one tree hill", skrubba kroppen, raka benen, göra ansiktsmask osv. ha en ta-hand-om-mig-själv-kväll helt enkelt! ska iallafall bara vara hemma och vila upp mig. 
hoppas att ni får en bra fredag, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback