Skriv din beskrivning här!

BUNN






fem bilder från min dag i bunn! var där i någon timma med mamma och pappa, hade jättekul och mysigt faktiskt. mina föräldrar är dom bästa ♡
vi solade, badade, fikade lite (jag hade med mig celsius, cola zero, en corny och kellogg's cracker crisps). väldigt onödigt av mig att bada dock. för det första var det inte ens skönt för det var ISkallt hehe, och för det andra så är jag ännu sjukare nu... känns som jag ska spy hela tiden och är sjult seg i huvudet. men ska om sagt bara vara hemma ikväll så hoppas jag är frisk snart igen!
hade iallafall på mig favoritbikinin som är från gina för er som undrar! och jaa jag vet att bilderna inte är dom bästa, men dom duger antar jag hehe.
nu ligger jag i sängen och väntar på att maten ska bli klar, sen ska jag ligga i sängen resten av kvällen och kolla på film! puss /A ♡


Snygg bikini :)

Svar: tack!!
Alice Bomberg

2014-07-18 · 19:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback