Skriv din beskrivning här!

B&J

1110 kalorier rakt in bara så. MEN det är okej när man är sjuk. ska LÄTT träna bort det sen när jag är tillbaka på gymmet!! åååh fan va jag längtar. vill lyfta vikter, svettas, känna hur jävla mycket det bränner och allt det där!! men jag antar att det är min kropp som säger ifrån nu och då är vila det bästa. åker till kreta nästa lördag och innan det har jag iallafall fetaste träningsschemat jag ska köra efter. längtar med stort L. puss /A 


Hej! Tack återigen för en inspirerande blogg. Jag har en fråga du gärna får svara på, helst i ett inlägg, eftersom jag tror att det är flera som undrar samma sak.
Jag ska börja på en ny skola om lite drygt tre veckor, och är lite missnöjd med min kropp. Jag har lite fett på magen (inte supermycket) och på låren. Jag undrar om det finns något sätt som gör att man kan slimma till kroppen lite extra, eller bränna fett effektivt på tre veckor? Förväntat mig inga superresultat, men det vore kul om det hände något!! Förlåt för en lång fråga, du är grym!

2014-07-22 · 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback