Skriv din beskrivning här!

6 av 33

nu har det gått sex dagar, av 33, på mina "halv"nyttiga dagar, eller vad man ska säga haha. och det har gått bra faktiskt! inte ätit chips, lösgodis, pizza osv och inte druckit läsk! och då har jag ju liksom följt mina regler. har dock varit sugen på MAX-mat i typ två veckor haha men inte ätit det på typ ett halvår... och ska försöka att inte äta det även när mina nyttiga dagar är slut innan vi åker till grekland. inte pizza heller helst, isåfall bara när jag verkligen verkligen är sugen på det. oftast äter jag bara det för att jag vet att det är gott liksom, för att det är gott. men det är så jävla ovärt efter. men tänkte bara skriva att det har gått braaa iallafall! och jag hoppas att det har gått bra för er andra med som valt att också köra 33 dagar utan godis osv! kämpa på!
för er som har missat detta så hittar ni inlägget här!

pappa kom hem med detta goda till mig innan (<33) så nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på greys eller one tree hill.
förresten, är det någon som vet en sida man kan kolla på säsong 10 av greys med svensk text? finns inte på swefilmer? hehe TACKSAM FÖR HJÄLP/SVAR



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback