Skriv din beskrivning här!

WORKOUT


Slösade bort flera timmar i förmiddags efter frukosten på att typ sitta med mobilen och göra ingenting. Var proppmätt efter frukosten så ville inte stressa iväg till gymmet för hade säkert spytt då haha, men jag kom iväg till gymmet sen vid ett iallafall. Bestämde mig för att köra ett ryggpass så först började jag med breda lats drag, sedan smala lats drag och efter det sittande rodd. Körde faktiskt bara de tre övningarna idag men körde 15x4 på alla samt slängde in ett dropset efter i alla tre övningar så det tog verkligen rejält i ryggen, blev helt slut verkligen!
Nu ligger jag i sängen och har precis ätit kyckling och ris men ska ta tag i plugget. Har en del att göra idag, ska även försöka hinna sola solarium tänkte jag. Vill inte vara helt likblek på nyår hehe... Puss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback