Skriv din beskrivning här!

NEW POSSIBILITIES

Godmorgon finisar ♡ Idag är det måndag och första december! Hade en ganska dålig morgon först men den blev bättre sen. Gjorde min favoritfrukost som jag faktiskt har saknat eftersom att vi aldrig åt gröt i Göteborg! Denna gången hade jag inte chokladproteinpulver utan stracciatella och det var jättegott det med! Toppade med hallon, pumpafrön och kokos som alltid, är beroende verkligen!!
Sitter just nu på bussen påväg till skolan och tänker ut lite mål jag ska ha i december och även för det nya året som börjar om en månad, shit vad snabbt det komemr gå! Tänkte skriva ner dom i mobilen så att jag kan kolla på dom lite då och då när jag behöver lite pepp och motivation. Kanske delar med mig av mina mål senare när jag har tid om ni skulle tycka det var roligt!
Slutar fyra idag och då ska jag hem direkt, måste plugga hela eftermiddag och kvällen. Ska försöka fokusera stenhårt på skolan innan jullovet för vi har jättemycket verkligen. Men ska försöka uppdatera bloggen när jag kan och träna de dagar jag hinner! Hoppas ni får en bra måndag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback