Skriv din beskrivning här!

MONDAY MORNING


Hej och godmorgon på er! Jag hade en ganska dålig morgon, till en början iallafall. Jag försov mig så missade första lektionen som var yoga, det var sista yogalektionen innan lovet dessutom tror jag så det kändes jävligt surt. Menmen, det var inget att tjura över! Weber kom till mig så vi mös lite innan vi tog bussen till skolan tillsammans och hon fick faktiskt mig på mycket bätrre humör!
Sitter nu i skolan, har en lektion innan lunch och sen en håltimma på två timmar då jag tänkte plugga sedan har jag matte i en timma till fyra. Kan egentligen göra matten hemma men det blir inget gjort då när ingen hemma kan hjälpa mig. Direkt efter skolan ska jag plugga ännu mer matte med min privatlärare. Har nationella imorgon så jag hoppas verkligen att jag får bra koll på allt så jag klarar det!! Jaja nu ska jag koncentrera mig på lektionen! Ha en bra måndag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback