Skriv din beskrivning här!

IN BED


La upp denna bilden på instagram strax efter att jag kommit hem från skolan och skrev att jag gjorde mig redo för gym haha men det blev visst sängen istället. Drack en halv celsius imorse och den andra halvan innan, som ni ser på bilden. Håller på att dricka ännu en nu haha. Är så JÄVLA trött rent ut sagt, det är helt sjukt, men antar att man är det en fredageftermiddag efter att ha gått upp vid sex nästan varje dag hela veckan... Ska iallafall ta mig till gymmet om några minuter! Har dock inte bestämt vad jag ska köra än men har lite funderingar. Mer update kommer sen! Puss


Hej! Jag har nu börjat träna och undrar lite om hur jag ska göra med kosten osv. Målet med min träning är att få bott allt onödigt fett och bygga upp lite mer muskler. Vad har du för tips när det gäller kosten? Ska man börja med protienpulver, questbars osv?

2014-12-06 · 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback