Skriv din beskrivning här!

CHRISTMAS


Denna dagen har varit bra men seg! Vaknade hos Emelie vid tolv, vi åt tacos med hennes familj och sen åkte vi till stan en sväng. Kollade på nyårsklänning till mig bland annat, har två hemma som jag har beställt men vill verkligen inte ha någon av dom haha så får se hur jag ska lösa detta... Iallafall så åkte jag hem sen och la mig i sängen för var så himla frusen och JÄTTEtrött??? Sen kom Emelie till mig igen vid halv sju och ikväll har vi bara ätit och myst, det är ju uppesittarkväll idag så sitter med Emelie och familjen i soffan och äter godis och spelar bingo. Haha det är faktiskt första året jag gör det men tänkte att det kunde vara kul och prova, vi hade ändå inget annat för oss såhär dagen innan julafton så.
Och detta med julafton, alltså jag har inga julkänslor alls... Det känns så himla tråkigt med en jul utan snö, inte för att det är första året men ändå. Aja får förhoppningsvis lite mer julkänslor imorgon kanske haha. God jul på er, får se om jag bloggar något imorgon!!


God jul på dig :**

2014-12-24 · 06:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback