Skriv din beskrivning här!

CHRISTMAS BREAK



Min frukost imorse // Priset jag vann på en tävling/give away på instagram för några veckor sen som kom idag!!!!

Alltså äääntligen är det jullov. Våran avslutning bestod av fika, tävling mellan klasserna och sedan en uppvisning med konståkarna och hockeyspelarna. Vi började halv nio och slutade halv ett så det var ingen lång dag. Efter det åkte jag hem och har nu sovit sen dess, såå himla skönt! Vill vara pigg inför kvällen med för ska festa med Emelie, Elina och Moa! Emelie kommer snart för hon ska äta oså här med mig och mina föräldrar men Moa och Elina kommer senare. Hoppas på en bra kväll med mina tjejer och önskar även er en bra fredag ♡♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback