Skriv din beskrivning här!

TYCKER SYND OM MIG SJÄLV

usch sämsta benpasset ever och jag är förbannad och ledsen. tänkte kört dropset i benpressen det allra första men när jag började så stramade det till på insidan av låret. fick så JÄVLA ont. jag måste ha sträckt mig eller något för kunde inte köra varken benpressen eller kickbacks i maskin sen... haltade till och med lite?! åh blir såå sur. jag var så jävla taggad på att verkligen kötta sönder benen men när jag fick så ont så blev jag tjurig så sen gick det inte alls bra... men vi körde lite iallafall, bland annat dropset i bensparken och DET brände ska jag tala om!
nu ligger jag i min systers säng (i mina gamla piratlakan haha<33) och tröstar mig med orange is the new black och en celsius!! om en timma ungefär ska jag äta casein och äggvita, sen tar jag nog cykeln till emelie och sover där. puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback