Skriv din beskrivning här!

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Q: Hur lång är du?
A: Runt 175 cm.
 
Q: Har du lätt för att bli brun?
A: Har väl vanligt pigment tror jag, så det är helt okej haha!
 
 
Q: Ska du och din familj flytta?
A: Vi kollar på hus men har inte hittat något som passar oss än!
 
Q: Vad har du för mål med din träning?
A: Just nu går jag inte på någon speciell diet som sagt, utan tränar bara väldigt hårt (från och med idag, efter semestern och helgen) och försöker äta nyttigt samt hålla mig borta från godis osv (börjar ju idag, haha åt ju godis igår så tänkte att någon skulle kommentera det). Men om några år är mina planer att tävla i fitness! Har redan lite på gång eller hur man säger (för att nå det målet behövs professionell hjälp) vad gäller detta, men mer om detta kommer nog upp på bloggen imorgon tror jag!
 
Q: Varför började du gymma från början?
A: Allt började väl typ i 6an, 7an någon gång. Pappa började bli orolig för min hälsa. Jag var inte överviktig men hade blivit det om jag fortsatte äta som jag gjorde då. Kunde äta glass varje dag och rörde verkligen aldrig på mig. Innan det hade jag provat fotboll, friidrott och badminton. Men inget av det passade mig. Fotbollen gick jag gock på i 8an typ kanske, men det varade bara i ett år! Men någonstans efter det så började jag gymma. Hela min familj gymmar ju så blev peppad och inspirerad av dom.
 
 
Q: Vad hände mellan dig och din pojkvän?
A: Oj vi gjorde slut för några månader sen!
 
Q: Umgås inte du och Wendela längre?
A: 
Nej, vi pratar lite ibland och kan ses på nån fest eller så men vi umgås aldrig själva.

Q: Tips på hur man blir av med celluliter?
A:
Jag tror att det går att behandla på något sätt men har ingen aning om hur eller så! Det är nog bättre att du söker på google för jag kan inget om sånt hehe.
 
Q: Var köpte du tröjan på bilden?
A: Den är min systers men hon har köpt den på Gina Tricot!

Q: Tips på filmer?
A: 
Love and other drugs, White house down, Safe haven, Trust, The perkfs of being a wallflower, Pitch Perfect, Flipped, 50 first dates, (500) days of summer, Bitchkram, 50/50, Dear John.
 
Q: Hur kör du kondition? (Vilka övningar?)
A: Brukar oftast gå snabt på löpbandet eller köra crosstrainer!

Q: Har du någon träningsförebild?
A: 
Ja absolut! Det är väldigt många jag följer på instagram som jag tycker är duktiga men det finns ju vissa som är lite extra speciella. Såna som man ser upp lite extra till! Och för mig är det ingen mindre än My Jagborn!! Vi har känt varandra sen vi började gymnasiet typ för vi går i samma tyska, sen började vi gymma tillsammans också. Jag har alltid tyckt att hon är skitduktig, så det är nog en av mina största förebilder! Mikaela Flygare är sjukt duktig också, men har inte följt hennes instagram så noga, så vet inte så mycket om hennes resa eller hur man ska säga.

Q: Hur ofta tränar du kondition?
A:
3-4 gånger i veckan och helst på morgonen eller efter styrkepasset!

 
Q: Jag skulle gärna vilja springa med bara sport-bh, dock så ser man mina bröstvårtor då. Har du några tips på några sport-bh:ar som inte visar bröstvårtorna?
A:
Tyvärr inte, vet inte om det finns såna särskilda bh:ar ens. Men jag tycker man kan springa med bara sport-bh ändå! På vissa syns bröstvårtorna till och med genom träningslinnet, men jag tycker absolut inte att det gör något! Vet en kompis som tycker det är snyggt till och med haha! Så skit i det tycker jag och bara kör på med löpningen!

Q: Jag har gymmat ganska länge nu och så! Är väldigt nöjd efter mina resultat MEN jag har typ inga bröst kvar haha. Har du någon aning om varför och vad ska jag göra? Måste jag sluta träna?
A:
Nej, det är klart att du inte ska sluta träna!! Men det sägs att man får mindre bröst av att träna just bröstmusklerna, sen har jag aldrig vetat om det är sant eller inte. Men sökte på google och fick upp detta så det kan du ju läsa, för jag själv har tyvärr inget bra svar på det - http://fitnessdreams.se/2013/november/trana-dig-till-storre-brost.html

Q: Har du och din pojkvän gjort slut?
A: Ja men det var i mars någon gång ungefär...

Q: Shoppar du mycket kläder?
A:
 Har mina shoppingperioder men inte just nu, behövde ju jacka, skor, block osv nu inför hösten/skolan så allt sånt brukar mina föräldrar oftast betala! Men är det något jag hittar på stan när jag går och kollar så betalar jag det själv, beroende på vad det är och vad det kostar med tanke på att jag typ alltid är pank haha. Men om jag ska shoppa så brukar jag oftast göra det med mamma faktiskt hihi.
 
Q: Brukar du använda klänningar?
A:
Jag hatade verkligen både det och kjolar innan, trivdes inte alls i det. Har alltid älskat att gå runt i jeans och träningstights typ haha... Men i våras kärade jag ner mig i just klänningar så har väl fallit för det nu då! Det finns så himla fina klänningar och även kjolar, och har börjat trivas mer i det än i shorts som annars gick runt i på somrarna innan!

 
Q: Kan du börja lägga upp mer outfitbilder? Du har jättefin klädstil!
A:
Åh, tack så mycket! Känns typ som att jag alltid har samma kläder på mig haha?? Men tyvärr så har jag sällan tid för det, dock kan jag försöka ta mig den tiden om jag har sovmorgon sen när skolan börjar och inte ska träna på morgonen. Sen så använder alltid jag min systers systemkamera och är inte jättebra på inställningarna som är på den, så tycker det är svårt att ta riktigt fina bilder. Men får väl försöka för eran skull haha! Tycker själv det är roligare att ha en blogg med "ordentliga" outbilder med, och inte några selfies som man tar snabbt i spegeln innan man går hemifrån typ haha... Så lovar att försöka!!

Q: Röker du?
A: Nej!
 
Q: Umgås du med Lina Johansson från Tenhult något?
A: 
Vi pratar i skolan lite ibland och om vi ses på någon fest oså, men vi träffas aldrig själva nej.
 
Q: Hur ska din kille vara? Personlighet? Ålder? Hårfärg? Ögonfärg? Kroppsform?  Längd? Svensk/invandrare?
A: Han ska heta Jake Gyllenhaal<33 Skoja, är trött haha...
Men okej, för det första ska han vara snäll och rolig. Inte dryg, men ROLIG. För det är så jävla viktigt att man har roligt tillsammans. Och snäll, ja vem vill ha en elak pojkvän liksom haha? Men han får inte vara för snäll heller för då blir det nästan jobbigt. Men lagom är bäst såklart! Och så ska han vilja hitta på saker, inte bara sitta inne och kolla på film. Och vara mysig och omtänksam, och ja allt sånt där som alla tjejer vill antar jag?
Han ska vara född melkan typ 96-94, dock känns en 20-årig vädigt gammal haha men då skiljer det bara tre år ändå. Håret får gärna vara brunt och ögonen ska vara fiiina, färgen spelar ingen roll, men dom ska vara fina. Blåa eller gröna helst kanske! Kroppsformen - normal tänkte jag säga, men vad fan är normalt egentligen haha? Men snygga, vältränade armar, ben och aa helst vältränad i allmänhet, för då har vi samma intresse - äta hälsosamt och gymma, vilket är ett stort plus! Längd - han får inte vara kortare än mig, skulle nog inte trivas då tror jag inte haha, så mellan 178-185 kanske. Och om han är svensk eller invandrare kvittar HELT för mig!


du går väl visst på diet? :) du skrev ju ngn gång att du hade med din dietmat, och du har väl exakta bestämda tider som du ska äta på?:)

2014-08-16 · 23:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback