Skriv din beskrivning här!

STRESSIGASTE MORGONEN

hej på er! vaknade vid sju imorse ungefär och gick upp och åt frukost. sen chillade jag lite innan jag tog bussen till gymmet! körde axlar och mage med weber, dock så hann vi bara köra två magövningar för vi blev jättestressade. och blev ännu mer stressad i omklädningsrummet när jag insåg att jag hade glömde jeans... KUL. så fick duscha snabbt som sjutton och sen halvspringa hem till weber där jag fick låna ett par icke-svettiga löpartights och en vit långarmad tröja. så blev svettig igen och så kom jag försent :-) bra start på denna måndagen...

i shakern har jag bcaa, glutamine och arginin

jag tänkte blogga om passet senare men nu sitter jag i skolan så tänkte hänga med på lektionen! elina ska fixa någon dag i veckan nu med ett litet inlägg om våran utmaning tror jag, haha orkar typ aldrig skriva såna långa inlägg om sånt så det får hon fixa! men kolla in senare så får ni se bilder från passet. puss /A 


Nike är bästa träningskläderna!

Svar: Ja verkligen!!
Alice Bomberg

2014-08-25 · 19:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback