Skriv din beskrivning här!

SÅ JÄVLA SKRATTRETANDE

verkar som om du gillar att visa upp dig på gymmet? hoppas verkligen inte du är en sån som tränar bara för att synas...
 
fick alltså denna kommentaren innan haha okiii??
först och främst - vadå "verkar som"? alltså ber om ursäkt till er som tar detta på fel sätt nu - men vem gillar inte att visa upp sig på gymmet? om man är stolt över vad man åstadkommit hittills så vill man väl att folk ska se det? därför är jag en tjej som kan gå med huvudet högt och bara kolla rakt framåt för det är dit jag ska. jag skiter i vad alla andra gör på gymmet sålänge det inte stör mig, därför kan jag gå med hakan högt och ja, kolla rakt fram.
vissa tycker att man framstår som en bitch då, men jag tycker bara det visar att man har ett bra självförtroende.
 
alltså menar verkligen inte att man tycker att man ser snyggast ut i hela världen, men alltså jämför det med att om man går runt och ser osäker ut och tittar ner i golvet så fort man möter någon. det ser löjligt och osäkert ut ENLIGT MIG. sen menar jag inte att man inte ska gå runt och vara glad, för det är jag när jag är på gymmet!!
men självklart så tränar jag inte för att synas. hahaha alltså garvar åt såna här kommentarer ska du veta. så sjukt, jävla patetiskt. tror du det själv, att jag tränar för att synas, vem du än är? för ni som skriver sånt här ska ju alltid vara anonyma haha...
 
KAN VI TA DETTA EN GÅNG FÖR ALLA NU? MITT MÅL ÄR ATT TÄVLA I BIKINI FITNESS. OKEJ? DET ÄR DÄRFÖR JAG ÄR PÅ GYMMET MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, TORSDAG OCH FREDAG. INTE FÖR ATT VISA UPP MIG. JAG GÅR TILL GYMMET FEM GÅNGER I VECKAN, FÖR ATT KUNNA VISA UPP MIN KROPP I BIKINI I SOMMAR OCH KÄNNA MIG SÅ JÄVLA NÖJD OCH STOLT ÖVER VAD JAG HAR GJORT. FÖR JAG KÄMPAR.
såå, fattar alla det nu eller?
går inte till gymmet för att visa upp mig? visa mig gör jag ju i skolan, på stan, i mataffären, haha överallt annars också liksom. det är precis samma sak som att fråga någon "är du på gymmet för att kolla på folk?". alltså ni hör ju själva hur dumt det låter hahaha


när du svarar på ett sånt här sätt triggar det bara andra att reta dig osv, för de vet att du reagerar så starkt. kör ditt race och skit i och svara på så dumma kommentarer istället :)

2014-08-20 · 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback