Skriv din beskrivning här!

Q/A - VAR JAG TRÄNAR

Q: tränar du bara på nordic wellness i jönköping? tycker du det är ett bra gym?
A:
ja det gör jag! det som ligger bredvid åhléns alltså, det finns ju ett till jämte hemköp eller vad det är också där vid june!
innan tränade jag alltid på nw racketcentrum för det var så nära men tröttnade lite för det inte är så mycket maskiner där och så tycker jag det är ganska tråkigt när det inte är så mycket folk. samtidigt så är det inte kul när alla maskiner är upptagna som de typ kan vara nu i stan på måndag- och tisdagkvällarna. men hellre lite mer folk än typ inga alls! blir mer motiverad då än om jag skulle gå runt på gymmer helt ensam...
jag tycker det är ett jättebra gym! dom anstränger sig med medlemsfester (dock måste man vara 18), personalen är väldigt bra, omklädningsrummen är jättefräsha, det är bra system, dom har en bra app, bra gruppledare! har väl typ ingenting på att klaga på egentligen. förutom att typ när det är våffeldagen så bjuder dom på våfflor med grädde och sylt och på disken står det godis osv ibland...tycker det är jättegåligt faktiskt med tanke på att det kommer folk till gymmet som ska förändra hela sina liv. och då är det inte alltid lätt att säga nej till våfflor eller godis när det brukade vara en del av ens vardag. men aja, det är väl upp till var och en om man äter det eller inte! men gymmet är jättebra, plus att det är ganska stort vilket jag gillar!


Verkar som om du gillar att visa upp dig på gymmet? Hoppas verkligen inte du är en sån som tränar bara för att synas..

2014-08-20 · 14:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback